Jak ušetřit čas (a vydělat víc peněz) v současné informační době

Investujte 3 hodiny svého drahocenného času – a získáte zpět desetkrát tolik!

Máte stále málo času?

Termíny úkolů kolem Vás proletí ani nevíte jak?

Nemáte už ani čas přemýšlet jak ušetřit více času? 

 

... více
Publikováno: 21/3/2016
Přijímáme zakázky pasivně bez účinného nastavení obchodních procesů

Panu Černému se někdy zdá, že se mu jeho vlastní firma poněkud vzdaluje. Že ztrácí přehled o probíhajících procesech. Že vlastně ani neví, odkud mu na stole přistála poslední zakázka. Z obchodního oddělení, odkud jinud, řekne si v duchu. Ale odkud ji získali oni?

... více
Publikováno: 12/1/2016
Zákazník není dostatečně informován o dostupnosti zboží

Minulý týden měl pan Dvořák, obchodní zástupce jedné společnosti na jižní Moravě, telefonát od zákazníka. Chtěl vědět, kdy bude zboží, které si objednal před 10 dny, hotové k odeslání. Bohužel pan Dvořák mu nebyl schopen termín dodání sdělit,neboť tuto informaci sám k dispozici neměl, a dokonce neměl ani způsob, jak to rychle zjistit. 

... více
Publikováno: 10/12/2015
Neumíme efektivně naceňovat zakázky

Ne jednou si už pan Kučera položil otázku – jak mám správně a efektivně nacenit zakázku? Mám do ceny zahrnuty všechny aspekty? Bude výsledná cena správná a přijatelná pro zákazníka?

 

... více
Publikováno: 21/10/2015
Máme vysoké náklady na přepravu

Pan Pracný, vedoucí nákupu a logistiky v nadnárodní společnosti, musí neustále hledat způsoby, jak efektivně meziročně snižovat náklady, a zároveň čelit každodenním změnám. V roce 2014 provozovatel EDI systému oznámil ukončení jeho podpory a zákazník dostal půl roku na to, aby našel náhradní řešení, které by plynule navázalo na současný systém, a zároveň nedošlo k navýšení nákladů v logistice.

... více
Publikováno: 13/8/2015
Máme nízkou úspěšnost získávání nových klientů

Pan Beránek, stejně jako každý správný obchodník, každým dnem netrpělivě vyhledává nové zákazníky na každém kroku, ale získat je už není tak jednoduché, jako tomu bývalo dříve. Dnes je totiž v každém oboru nepřeberné množství firem vzájemně si konkurujících, takže je téměř nemožné dosáhnout okamžitého úspěchu. 

... více
Publikováno: 30/7/2015
Máme moc peněz v zásobách

Náš známý pan Nedělka, o kterém jste si mohli přečíst v příběhu Máme vysoké skladové zásoby, neřešil pouze vysoké skladové zásoby. Jelikož jsou vysoké zásoby velice úzce spjaty s tématem vysokého kapitálu, který tak v těchto zásobách vázne, hledal pan Nedělka rady, jak naložit i s tímto problémem. Dost mu pomohl přechod na nový systém, o čemž jsme se zmiňovali posledně, ale zjistil, že možností má stále dost. Díky konzultacím s kolegy z oboru objevil například JIT. Již dříve o tomto principu slyšel, ale nevěnoval mu dostatečně velkou pozornost. Ovšem v situaci, kdy viděl, že zásoby, a s nimi spojený v nich vázaný kapitál, se opravdu dají snížit, chtěl využít všech možností. Začal se tedy o JIT zajímat intenzivněji.

... více
Publikováno: 30/6/2015
Nevytváříme dostatek nových zakázek

Získat novou zakázku není v dnešním světě plném konkurence, kterou potkává pan Novotný, obchodní zástupce ve firmě na bramborové lupínky, na každém kroku, vůbec jednoduchá záležitost. A když už se mu podaří nového zákazníka oslovit a zaujmout svými výrobky a kvalitami, jak si jej má před konkurencí uchránit? Jak má zajistit, aby se v navazujícím obchodním procesu na nic nezapomnělo, vše mělo svůj řád, ale hlavně aby byl vždy o krok blíže k uzavření zakázky než jeho konkurence, která mu už zajisté šlape na paty? 

 

... více
Publikováno: 3/6/2015
Neznáme skutečnou ziskovost výrobních zakázek

Dnes si představíme pana Procházku, manažera střední oděvní společnosti. Denně se potýká s tím samým problémem - jak má do výsledné ceny zakázky správně započíst náklady na zaměstnance? Jak přesně vypočítat a analyzovat hodinové sazby? A přitom moc dobře ví, že právě tyto informace jsou základem pro stanovení kalkulace zakázek, a zároveň pro hodnocení jejich ziskovosti.

 

... více
Publikováno: 3/6/2015
Máme vysoké skladové zásoby

Pan Karel Nedělka je vedoucím skladu v malé firmě nedaleko Brna. Každý den musí řešit problémy se svými skladovými zásobami. Bohužel jich má totiž moc. Mnohdy nemá ani kam uskladnit nové zboží, neboť jeho sklady praskají ve švech. A tak se mu již několikrát stalo, že byl nucen nechat nový závoz na dvoře pod plachtou a doufat, že pár dní nebude pršet.

Aby toho nebylo málo, s problémem přeplněných skladů jdou samozřejmě ruku v ruce i potíže s nalezením konkrétních výrobků. Pan Nedělka opravdu potřebuje pomoc. Začal se tedy rozhlížet po možných řešeních...

 

... více
Publikováno: 3/6/2015

Další připravovaná témata:


O zveřejnění Vás budeme informovat na váš e-mail:

Řešíte ve vaší firmě obdobné problémy?

Pokládáte si podobné nebo dokonce stejné otázky?
Pak jste tu správně!

Zde najdete srozumitelné řešení vašich problémů.