Přijímáme zakázky pasivně bez účinného nastavení obchodních procesů

Panu Černému se někdy zdá, že se mu jeho vlastní firma poněkud vzdaluje. Že ztrácí přehled o probíhajících procesech. Že vlastně ani neví, odkud mu na stole přistála poslední zakázka. Z obchodního oddělení, odkud jinud, řekne si v duchu. Ale odkud ji získali oni?

... více
Publikováno: 12/1/2016
Máme nízkou úspěšnost získávání nových klientů

Pan Beránek, stejně jako každý správný obchodník, každým dnem netrpělivě vyhledává nové zákazníky na každém kroku, ale získat je už není tak jednoduché, jako tomu bývalo dříve. Dnes je totiž v každém oboru nepřeberné množství firem vzájemně si konkurujících, takže je téměř nemožné dosáhnout okamžitého úspěchu. 

... více
Publikováno: 30/7/2015
Nevytváříme dostatek nových zakázek

Získat novou zakázku není v dnešním světě plném konkurence, kterou potkává pan Novotný, obchodní zástupce ve firmě na bramborové lupínky, na každém kroku, vůbec jednoduchá záležitost. A když už se mu podaří nového zákazníka oslovit a zaujmout svými výrobky a kvalitami, jak si jej má před konkurencí uchránit? Jak má zajistit, aby se v navazujícím obchodním procesu na nic nezapomnělo, vše mělo svůj řád, ale hlavně aby byl vždy o krok blíže k uzavření zakázky než jeho konkurence, která mu už zajisté šlape na paty? 

 

... více
Publikováno: 3/6/2015

Řešíte ve vaší firmě obdobné problémy?

Pokládáte si podobné nebo dokonce stejné otázky?
Pak jste tu správně!

Zde najdete srozumitelné řešení vašich problémů.